Pomorski Związek Jeździecki stawia na silną i różnorodną społeczność
Dla wielu jeździectwo kojarzy się z elegancją i prestiżem, jednak Pomorski Związek Jeździecki udowadnia, że ten sport to znacznie więcej niż tylko widowiskowe zawody. To także budowanie wspólnoty, pielęgnowanie tradycji, wspieranie lokalnych inicjatyw i aktywna współpraca z instytucjami, które widzą w jeździectwie narzędzie rozwoju regionalnego.
O kulisach pracy, o tym, jak pasja do koni może łączyć ludzi, pokolenia i cele, opowiada Łukasz Lesner, prezes Zarządu, wraz z członkami Zarządu Pomorskiego Związku Jeździeckiego w wywiadzie z Barbarą Krawczyk.
Od strategicznego partnerstwa ze sponsorami, przez promocję mniej znanych dyscyplin, aż po działania edukacyjne i historyczne – Pomorski Związek Jeździecki konsekwentnie realizuje wizję inkluzywnego, dostępnego i silnego środowiska jeździeckiego na Pomorzu. W pierwszej kolejności chciałam zapytać o współpracę ze sponsorami i partnerami, bo to przecież kluczowy element w strategii wielu organizacji.
Łukasz Lesner: Pomorski Związek Jeździecki przywiązuje dużą wagę do budowania trwałych relacji ze sponsorami, którzy odgrywają kluczową rolę w rozwoju jeździectwa w regionie. W minionym roku do grona najważniejszych partnerów Związku dołączyli Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa oraz Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Dzięki wspólnym celom i wzajemnemu zaufaniu współpraca z nimi przybrała charakter długofalowy.
Zależy nam, aby nasi sponsorzy i partnerzy nie tylko czerpali korzyści promocyjne, ale również aktywnie uczestniczyli w życiu środowiska jeździeckiego. Dlatego regularnie zapraszamy ich na kluczowe wydarzenia sportowe w regionie, takie jak Mistrzostwa Pomorza czy Mistrzostwa Polski Północnej, które odbywają się w najbardziej renomowanych ośrodkach, takich jak Hipodrom Sopot czy Barłomino. Obecność partnerów podczas zawodów podnosi ich prestiż i daje możliwość przenikania się środowiska jeździeckiego z partnerami.
Zawody objęte honorowym patronatem zyskały także znaczący rozgłos medialny, co przekłada się na realne korzyści wizerunkowe dla sponsorów. Tego typu współpraca nie byłaby możliwa bez regularnych spotkań, które umożliwiają prezentację pełnego zakresu korzyści wynikających ze wspierania jeździectwa – nie tylko promocyjnych, ale także związanych z rozwojem naszej kadry wojewódzkiej, na przykład poprzez zakup niezbędnego sprzętu sportowego.
więcej https://wydawnictwa.grupamtp.pl/hb/032025/10/